Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 6, 2009

Majlis Perpisahan & Doa Selamat

Urrmmm...ramai nak tau kan citer terbaru???(konon mcm ramai lerr yg bace blog aku ni hahaha perasan!!)

Arini kat opis ade buat skit makan2 utk mendoakan keselamatan dan kesejahteraan staf kat FMD ni maklum laaa, sejak akhir2 ni byk sgt bencana, bala, malapetaka, kemalangan yang telah menimpa staf kami tp syukurlah umur masih panjang, cume masing2 punye MC je yg pjg.....dari situ dah tempang skit la operasi kerja seharian...

Dan satu lg majlis perpisahan untuk Sue..yg akan tamatkan perkhidmatan di MMU dan sambung kerja dengan BOMBA....

After briefing (mcm hari Senin yg lain2 laaaaa), majlis pun bermula dgn bacaan doa pastu ape lg.....sambil makan2 tu 'besday staf bulan april' siap sedia memotong kek....dan perut2 yg kelaparan dan kekosongan telah menerkam dan melahap segala makanan yang ada sehinggakan bos pun xsempat nak rase huhuhu.....Ape nak buat, bajet ciput tp perut gedabak belaka.......

Ape nak wat week ni ek???Pergi PC Fair kat KLCC???Or install gamin dlm hp kat Low Yat???Or usha kete baru???Huhuhu bile sebut psl ni aku tensen gilerrr...baru cdg2 nak beli kete tibe2 lak rumah sewa yg slame ni aku igt standby dah stat potong gaji, dah tu camno???kumpul duit lg supaya installment nnt jd skit??...pasni mmg aku xnak keje dah sabtu ahad...xberbaloi lgsg, keje lebih masa camne pun menambahkan tensen aku je...baik aku dok umah je tdo ke, tgk tv ke, tdo ke, main game ke, tido ke......Pasni org yg mmg standby pndi2 laaaa wat keje ek...

So, xperlu la tdo aku diulit oleh mimpi yg bukan2, leh tdo dgn aman, harap2nye laaaaa....Maybe dah lame tak exercise..so otak pun jadi lembap, byk lemak terkumpul smpi kat otak...huhuh


31/03/2009

Blanje Sue main boling 3 frames.....Disebabkan byk kali dah nak janji so smpi laaaaaa ari tu kitorng dpt merasa membelanja dan Sue merasa dibelanja oleh kitorng main boling....

Sib baik laaaa die byk menang drp kalah, x sia2 laaa aku dan Pah mengeluarkan duit yg tidak seberapa pada hari tersebut...Lepas lerr kejap tensen yg adoooo...Bz nak mampus psl keje...nak leisure pun xsempat nak tunggu wiken dah huhuhuh.....

Tp yang x best tu, xdpt la main tenis tiap2 sabtu ahad....sbbnye kalau ajak Sue ade la org lain2 nak ikut, tp pasni rasenye xdo sapo lagi dah nak main???btul tak???Kalau ade tu roger2 laaa ek, kite kuarkan peluh dan menikmati keindahan pagi di Cyberjaya....sbbnye kul 7.30pg kitorang dah turun court...


P/s : Mesti ramai nak tgk camne la rupe galeri yg aku dok bz kan tu???Bile dah launching oleh Tun Siti Hasmah pada Khamis ni aku akan tunjuk skit2....sbbnye pasni galeri tu bkn utk tontonan ramai cume VIP dan high level visit je....ape yg aku x sabo adalah kemunculan virtual host yang bernama May (walaupun launch bln April) hehehe

No comments:

Post a Comment