Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 23, 2012

Degil...

Almost 3 weeks aku dah presure badan dan otak aku untuk training and preparation for Kastel. Tiap2 ptg and kdg tu smpi mlm aku training, kalau rest pun gap 1 or 2 hari je...

Ye laaa sbb sedar diri tak berapa bagus so need to berlatih smpi lebam....smpi satu tahap dah give up

Tapi bertahan je laaa sbb aku dah janji dan have to stick in to it. Nasib baik ade kawan2 yang bagi sapot walaupun they are not in my position but anyway, xdpt nak tenangkan hati tp dpt laaa kurangkan skit tekanan yang ada skang ni.

Dan sebab kedegilan itu, aku dah lame x pki protection guard utk lutut aku, and nowww ape lagi dah rase sakit harap2 tak serius laaa sbb xsmpi seminggu dah nak start the battle. 

Confirm rase cam sensorang diri jerk nnt sbb xkenal sape2...dan harap sgt xde sape yg dtg sbb aku akan rase sedih..kalu leh xnak dtg utk opening & gala nite, tunjuk muke mase ade game je bleh kan??? Susah btul kalu ade the only woman dlm team dan bese laaa seperti pengalaman aku sblm2 ni, the people in 'that' industry tak berapa amik berat pasal perempuan...huhuhu

Insya Allah semoga dpt laaa aku jd insan normal bile berada di sana nnt, kalu tak makin tambah sedih laaaa....

No comments:

Post a Comment