Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 17, 2009

A week after...

Almost a week aku x update blog ni...sebenarnya byk sgt benda nak cerita tp biarlah aku pendam kan je...

Anyway, thanks to Ana & Maa sbb sudi bergosip2 dgn aku kat Secret Recipe pas keje ari tu....Bile dipikirkan semula mcm x caye je lepak2 hang out suke2 hati kat sane..ye laaaa mau x mahal kan, da potong bajet utk sekali mkn tu hehehe, picture x sempat nak snap sbb terlalu teruja dgn kek pilihan masing2...To Juju & Momo if ade mase we will gosip2 too

Skang ni makanan je dpt buat hati aku tenteram tp bile abis mkn mule laaa nyesal plak sbb mkn byk...end up dgn badan yang makin gemukkssss..oh really hate it!!!

Kebanyakan keserabutan fikiran yang aku alami sudah dpt diatasi..harap2 everything cleared. Aku pun dah pening pikirkan hal2 remeh camni....

Ya Allah, tolong laaaa hambaMu ini berilah aku petunjuk!

No comments:

Post a Comment