Wednesday, January 28, 2009

Tersangat-sangat Penat

Cuti Tahun Baru Cina ni mmg paling penat bagi aku laaaaa...sebabnyeee nak balik kg jalan 'jammed', nak balik KL smule pun jalan 'jammed' naik cramped kaki dok tekan 'brake/clutch' huhuhu....ditambah pulak dengan gelajat pemandu 'berhemah' yang suke2 hati memotong belah kiri, xbagi signal nak potong line, nak kuar simpang melulu je, xnmpk kete aku 'yang paling laju' tengah meluncur...sib baik laaa kat Ulu Bendul tu x 'jammed' so dpt la tunjuk skill 'drift' (yo la sgt)...

Leh tak tetibe aku tengah menaip ni, bau durian menusuk ke hidung, kuat nak mampus baunye...sapo laaaa bawa durian x pelawa aku ni???!!!Tak pe, aku kan hantu durian, orang x pelawa tp aku leh cari kat tepi jalan tu hehehe sapo2 yang baik hati blanje la aku makan bubur kacang durian yang sedap cukup manisan dan santannya, aku 'ngidam' ni...huhuhu

Disebabkan kedudukan kewangan tidak berapa stabil untuk dapat gaji akhir bulan Feb nnt, suka cita laaa mane2 insan makhluk Allah yang nak blanje aku seperti perkara-perkara yang aku idam-idamkan untuk bulan ni, kalu xdpt aku 'postponed' la smpi akhir tahun hehehe.....

1. Makan-makan (Big Apple, My Asam Pedas, Tarbush, KFC, Secret Recipe)
2. Shopping
3. Jalan-jalan (London, Paris, New York)
4. Tengok wayang (Bride Wars, Geng Upin&Ipin, Bedtime Stories (2nd time))
5. Main bowling
6. Laptop Compaq Presario CQ40 /CQ45 = RM2099 je..

Buat mase ni cukup la dulu nnt byk2 ckp aku paksa korang, daripada baik hati jadi busuk hati....
Sesiapa yang baik hati itu, hanya Allah sahaja yang dpt balas jasa baik korang ye....kalu xdpt salah 4 daripada ni nampak gayanya aku kena cari keje lain laaaa plak huhuhu


3 comments:

  1. wahhh laaaaa kita pun jumpa jemm semlm....aduhaiiiii belilh durian utk kita sekali hantu durian gak,,,,

    ReplyDelete
  2. bio btul nk tgk bedtime story for the 2nd time.hahah..

    jom pi mkn my asam pedas!!

    ReplyDelete
  3. ana : kalau orang blanje aku nak lerrr tgk utk kali ke-2, jom laaa my asam pedas...tp ko tu kuat pedas ke???

    ReplyDelete