Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 5, 2013

Lost world

Lame dah x update..sbb blackie masuk hospital, aritu dah elok tp 2-3 ari pastu wat hal plak lagi dah xmo duduk dgn aku la tu...

Xsudi ckp terang2, jgn main2kan perasaan aku...asik wat hal jerk (tapi kalu tetibe die bersuara kang aku plak yg pengsan maklum laaa mcm2 cite keras aku dgr dkt blok umah aku tu..

Lagipun ade beberapa perkara yang perlu disetelkan, sebelum tinggalkan bumi Malaysia yang aman ini. Pasal keje yg mmg xkan abis tu, sampaikan plan mencarik lagi aset perlu dihentikan seketika, kalau tak nnt makin serabut kepala aku.

Few things to update :-

1. Coaching class aritu dah abis, so we will continue next sem plak, sbb student pun tgh exam and pastu cuti panjang. Wat mase ni kena laaa train bawah kolong fcm tu haaaa...

2. Insya allah dlm 2 weeks lagi aku dpt tunaikan hasrat yang tersimpan begitu lame...semoga Allah permudahkan segalanyaaa..

3. Dah seminggu asik pening kepala, all the time, minyak angin pun dah 2 botol habis, mcm buat basuh muke je...tdo mlm pun x selesa...agaknye btul laaa org ckp, kite nak buat mende2 baik ni mcm2 dugaan Allah bagi...

Pesanan utk kawan2...baru je dgr ceramah, ustaz pesan kalau nak doa make suke kite doa dgn Allah supaya bagi ujian yang kita mampu hadapi, sbb kalau salah ayat tu nnt Allah bagi ujian yang tak mampu kita hadap plak, kita pun manusia biasa, ilmu agama masih cetek kalau nak hadap ujian Allah bagi...asik nak membebel ke tak bersyukur laaa mcm2 kannn...huhuhu rase nak zip jerk mulut ni

No comments:

Post a Comment