Friday, January 28, 2011

Limau vs Rimas

Musim thn baru, penuh kat kedai2 dgn buah2 limau....kat opis pun tak kurang jugak, bila vendor/supplier/kontraktor dtg anta buah.....tp still xleh lawan limau2 yg aku dpt mase keje kat tmpt lame dulu...
Smpi 13kotak sorang supplier cine bg, tp aku amik dlm 5 kotak jerk sbb kena la bg2kan kat opismet yg lain, sanggup dtg smpi ke Serting tu. Mmg aku ni naik hantu kalu tgk limau2 ni, pastu penah plak dgr Aznil tu leh kurus sbb melantak limau mandarin, btul ke tak aku dgr tu xtau lerr.....

Dan skang ni rase rimas sgt sbb rambut dah pjg, harap2 balik kg raya ni dpt lerr aku sagat rambut ni pendek2, sikat gune jari pun bole....heheheh

Dah xtau nak ckp pe sebab ngantuk, k laaa tdo dulu....

Nite all


No comments:

Post a Comment