Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

New Year Celebration

Mcm biasa laaaa, selama idup 26 tahun ni ehhhhh dah masuk 27 dah huhuhu...sekali pun tak pernah sambut tahun baru...semuanya duk kat umah ngadap tv or gi kuar mkn2 ke...

Xde laa penah tgk bunga api kat dataran ke, pegi kira 10-1 kat I-city ke...or mane2 outdoor aktiviti yang melibatkan ramai org tu...

Walaubagaimanapun tahun 2011 ni disambut dgn serangan sakit perut yg memulas2, gastrik la tu kot....Meng'udang' jugak laaaa, dah mkn ubat pun same jerk...

Sampai pukul 2 pg tgh melayan Syurga Cinta kat astro (baru 1st time tgk) rase sakit yg teramat sgt then telefon opismet utk mintak tlg hantarkan klinik 24jam yg ade doktor perempuan dgn harapan mungkin die akan cek perut aku ke ape ke sbb tu laaa nak doctor pompuan gak...

Bile smpi je kat klinik, penyakit tu ditambah plak dgn sakit ati, mane taknye doktor tu lgsg x sentuh aku, at least amik blood pressure ke or jentik2 perut aku ke mcm doktor marisa slalu wat tu hehehe....ni takdie tny aku jwb and as a conclusion, die bg laaa ubat suh mkn...nasib laaa ubat tu kurangkan sakit walaupun doktor marisa dah bg pun ubat yg same tu....

Anyway, nak terima kasih byk2 kat opismet aku tu sbb sudi antarkan aku ke klinik, pepagi bute smpikan tertidur tunggu aku kat luar tu...kuang..kuang..kuang..jasamu dikenang...

No comments:

Post a Comment