Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 17, 2010

Sabar.....

***Updated 

Tak sabarnyeeee nak trime adiah raya untuk diri sendiri.....en posmen, tolong hantarkan adiah tu cepat ye, saya x sabar2 nak tgk dan pakai, harap2 sesuai lerrrr dgn tuan punye tangan.....hehehe

****************************************************

Yeaaaaaaa...dah smpi barangnye, jauh die terbang drp UK.....hehehe


Thanks Kak Feela...suke sgt very the ringan tp need to buang 2 keping sbb beso lerr sesgt....

Harapnye buah hati Silver xmeragam bile aku dah menduakan die, dua2 aku sayang sbb beli dgn duit hasil titik peluh sendiri..... lgpun Silver lg mahal drp Brown dan Silver bg pengalaman paling indah kat aku.....
Cumenye, takut sejarah mungkin berulang. Sepanjang hidup, kalau beli jam lebih dr satu, jam lame tu akan meragam dan terus jerk mati, xleh nak btulkan dah....tp dulu2 jam RM10 je, so pakai buang jerk aku rase....skang ni walaupun below RM300 tp each of them have the sentimental value....

Please baby Silver & Brown, jgn gaduh2 jgn jeles2 ye....I'll try my best to serve u both better hehehe

No comments:

Post a Comment