Monday, July 19, 2010

Rambut oh rambutan

Malam ni jd tak keruan bile dpt rambutan percuma yang sebegitu byk ade dlm 2-3 kilo kot....mau je dihabiskan dlm mase sehari tp kata-kata amaran dari seseorang membuatkan aku terhenti pada ulas rambutan yang ke-20.....seriyes laa cannot stop from eating that nyummy rambutan......i dont blame u for dat. Leh ke bertahan selama 3 ari??we wait and see ek....

Anyway, xde la perabih sorang2 jerk, ade gak pelawa osmet2. Bile duk taip2 psl rambutan rase mcm nak sambung mkn lg tapiiii......isshhh xpe2 simpan skit2, bile abis nnt akan ku cari rambutan gula batu, akan berenti di setiap gerai rambutan, sbb skang ni dpt rambutan budak sekolah, aku mane laaa skolah dah, instead I kan manis mcm gula batu....

Ape aku merepek ni ek.....sudah lerrr tu, mabuk rambutan rasenye.


Thanks a lot, luv the rambutan not u hehehe :p

No comments:

Post a Comment