Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 5, 2009

Ape aku rase?

TERTEKAN

MENEKAN

dan

DITEKAN......


Apakah aku sesuai berada di sini??

Apakah yang perlu aku lakukan untuk menjadi insan berjaya dunia akhirat?

Adakah aku seorang insan yang berguna?

Apakah sumbangan aku kepada keluarga, agama dan negara(eh MMU suda lerrr)?

Bagaimana untuk membuatkan 'musuh2'ku (jika ada) suka kepadaku?

Bagaimana untuk mengurangkan syak wasangka kepada org lain (salah ke nak lindung diri sendiri??senang sgt kena tipu dan dah byk kali kena tikam bukan takat belakang huhuhu).....

Di hari Jumaat yang mulia ini, aku menyerahkan seluruh jiwa raga kepada Pencipta-Nya, muhasabah diri dan mencari kelemahan diri supaya hidupku tidak lagi tertekan, menekan dan ditekan.....

No comments:

Post a Comment