Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 25, 2009

Rambang Mata

gambar drp : Air Asia Website


Iklan Air Asia ni buat aku rambang mata dan telinga...kuang2
Aku masih mencari destinasi melancong supaya pasport yang aku buat dlm masa 1 hari (8.00pg-5.00ptg) ni berbaloi...Tapi kat mane ye????Tp dlm masa 5 thn ni aku nak pergi semula ke Bandung cume xtau bile dan siapa nak join...kuang2....

By the way, sebulan lg nak gi Padang (hope time tu wabak selsema babi dah lenyap or at least dah berkurang.....Nak pegi dlm negeri pun ok sbb aku tgk at least tiket depart or return tu mesti RM0.00 mesti x caye kan???tp aku dah try laaa mix match tarikh sbb tu laaaa aku brani ckp.....so sape nak balik raya naik flight tu cepat2 laaaa booking tau, at least yg x penah naik flight tu ade chance naik even lebih kurang mcm bas je situation die hehehe.....

Anyway, kalau ada sape2 nak jln2 dgn aku leh la bgtau or suggest kat mane lak aku patut pergi selepas Bandung dan Padang....hopefully area Australia tu...thn dpn wabak selsema babi xde dah kot....

No comments:

Post a Comment