Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 23, 2009

Combo Meal

Hellloooooo.....

Dah masuk 1 week xdpt nak edit blog...tersangat-sangat laaa busy......

Anyway this entry will tell you most of the activities that were happen for the entire week.......

1. Goodbye, bye bye its hard to die on 18/03/2009

Laptop FTec kesayangan ku yang sgt comel, cute dan cantik macam tuan die jugak (jgn muntah lak) telah selamat aku jualkan kepada Mr Zam Zam Allakazammm dgn harga RM500, ok wat still tip top lgpun xduduk jauh2 kalau rindu still leh pinjam or bw dtg opis hehehe.....


2. I can fly now!!! on 20/03/2009

Yeahhhhh...setelah sekian lamanyaaaa aku menanti (25tahun) akhirnyaaaa.......my 1st passport DONE!!Buat kat Hentian Kajang (sape laaaa pandai2 ckp ade kat Metro Kajang) tp punya laaaaa seksa nak tunggu dpt tu, aku beratur kul 9pg, dpt nom giliran dlm kul 10pg then pukul 3.20ptg baru nom dipanggil untuk process pendaftaran dan pembayaran....dan pada pukul 5.15ptg baru laaaa aku dpt pegang passport ku......huhuhu. Boleh bayangkan kena tunggu dlm 8 jam!!!!! Macam-macam hal terjadi tp biar la aku simpan sendiri je sbbnye cukup laaaa dosa2 kecil (mengutuk) aku dah wat kat sane tu haaaaaa. Mmg la siap 2 jam je tp nyeeeeee nak tunggu nombor kena panggil tu maut nak menunggu...Maybe time aku silap kot, time org tgh ramaiPasni mmg kena selalu pegi cuti over the sea supaya penantian aku membuat passport berbaloi dan berbalas.....You wanna know where's the place I want to use it officially first time ever???!!!Nanti laaaa ek kite cite hehehe....(Kesian kan??baru 1st time nak rase naik flight huhuhu...)


3. Found my new sweetheart on 21/03/2009


Taaddaaaaaa.......Introducing you my new lappy...This year I'm gonna rewarding myself a new laptop because of the hardwork that I'd done (mcm angkat bakul sendiri la kan hehehe).....Compaq Presario CQ40....beli kat Low Yat lerr kan....so far this is the best that I can found and recommended by many of the current users and tokei-tokei kedai. Actually, nafsu tu nak beli apple tp urrmmm...tunggu tahun lain laaaa kot la bonus byk skit ke kan..or tibe2 turun dari langit ke heheh...

Petangnyee, my family dtg dari kampung....then pegi tgk Hot Air Balloon kat Putrajaya dengan my cousin & anak2 nya, niat di hati nak kasi diorng tgk tp smpi je tmpt yang dituju dua2 skali dah terbongkang tdo huhuhu so aku dan maknye laaaa yg excited tgk hehehe.....


4. Part time businesswoman on 22/03/2009

Today is the MMU Open Day....and I'd buy 1 of the stall lot that requires me to sell the food.....
Macam-macam kami jual....so far sambutan not bad lagipun open day xramai org dtg....kalau dpt pulang modal pun ok, nak cari pengalaman pasni leh buat utk event besar2 lg...nak test market...then survey for the next bisnes plan. Untung rugi I lum kire, xsempat, penat gilerr umah pun bersepah lg tu huhuhu. Sampai import mak dari kampung untuk tolong jualkan heheh...Its ok, 1time kan nak berjinak2, pasni leh serius daftar company sendiri yuhuuuuu...

*p/s:gambar lupe nak snap sbb terlalu bizi berniaga + standby......i'm sory

5. My 25th Birthday on 23/03/2009

Dah tua lagi setahun....times to grow up with mature mind and behave..... Anyway, thanks for all the wishes terharu sangat ade gak yang igt besday aku walaupun aku susah nak igt besday org lain even tahun ni mmg paling worst sgt aku dah lupe wishes my parents their besday, seumenyeee jadi belated huhuhu aku terlalu byk pk hal keje sampai x sedar tarikh2 penting dalam hidup aku (Please forgive me!!)...actually bgn pagi baru aku sedar all the smses sbb mlm tu penat sgt kemas umah dan kemas barang-barang bisnes aku tu...so pas je siap sume aku trus tdo dgn lenanya smpi x igt pun esoknya tu besday aku....(fuuhhh selamat drp malu hehehe)

Anyway, another big thanks to Kak Yus & Family sebab celebrate besday aku kat Village View Bangi, siap ade kek lagi sib baik laaaa xde nyanyi2 hahaha...

1 comment: