Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 22, 2012

Redha itu Nikmat

Bersyukur pada Yang Maha Kuasa

Walaupun kegembiraan yang aku harapkan belum muncul lagi, tapi Dia dah makbulkan hajatku untuk buat org2 yang aku sayang yang sentiasa ada dlm doaku bahagia dan murah rezeki.

Tak semua yang kita harapkan kita akan dapat, kadang kala setiap yang berlaku perlukan pengorbanan.

Setiap yang berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya. 

And for those yang rase aku menjauhkan diri or membekukan diri tak mcm dulu2 esp to SB, S & AA...maybe ade perasaan marah tp skang dah reda dan aku dah maafkan pun cume mungkin persahabatan tu tak bole nak jd macam dulu2..dan aku rase itu sahaja cara terbaik.

Mungkin aku cume manusia biasa tak mampu nak buat baik pd org yang pernah melukakan kita tapi hari demi hari i'm trying to keep my faith to Allah, dan harap korang semua pun boleh maafkan aku. 

I'M SORRY, PLEASE FORGIVE ME

Aku pun tak tau bile mase Allah nak panggil balik, maybe niat nak mintak maaf kat semua org tu ade tp kesuntukan masa. Rite now I'm physically sick...just pray that nothing serious, maybe I'm too sensitive.

No comments:

Post a Comment