Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 10, 2012

New Year 2012

It had been so long, I'm not writing here. Rase tak de mood nak tulis dan xde ape pun yg menarik buat mase ni.

Dalam tahun 2011, byk pahit manis yang telah berlaku. Wat ever it is, I have to be strong and be as good as I want to be, not others. They just can talk and talk get the thing fly with the wind tanpa siasat perkara yg sebenar berlaku.

Dan benda tu pun still ade smpi la skang ni. Aku pun x tau sape punye angkara tp aku x phm org yg sebarkan cerita tu tau drp aku  ke atau saje nak mereka cerita.

Aku tak penah mintak duit kalu aku xcukup duit, xpernah susahkan org rasenyeee...tapi ade je yg sibuk2 nak bawa cerita psl aku tanpa tny aku ape2...sesedap rase jerk.

Ape kate untuk tahun 2012 ni, kite same2 audit diri sendiri, sblm kite sibuk nak audit org lain....xsalah nak tegur tp biar kena pada tuan bdnnye, bukan gune org tengah ke telangkai ke ape2 je laaaa...

Kalau rase x puas hati, terang2 ckp, jgn nak pndi2 buat cerita. tgk, tahun baru dah wat mood aku spoiled sepanjang tahun, but hopefully aku akan dpt brite2 yang menggembirakan selepas ni...

And dlm 2 bulan lebih ni aku perlu melaksanakan tugas yg aku perlu lakukan yang terbaik di hari terbaik bersama org2 yang terbaik dlm hidup aku...dan terima kasih kepada mereka atas kepercayaan yg telah diberikan.
Dlm bab keje plak, everyone had their dream to gain more experience and try new environment to upgrade their life. Harap2 thn ni tak mls nak cari keje...I hope I;m no longer here within 5 years.

2 comments: