Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 18, 2011

Bertahanlah wahai badan

Biasanya org akan berdoa supaya hari Sabtu dan Ahad boleh dirasai lebih pjg drp hari2 biasa. But for me, at this moment, I'm hoping that Isnin tu sekelip mata je akan dtg, maybe xnak ari Sabtu dan Ahad (dlm minggu ni la) sebabnye aku xtau if aku dpt bertahan smpi ke hari Isnin...

Hopefully what I'm thinking and feeling right now its just assumptions...sbb doktor pun boleh gelak tgk muke aku yg cuak nih...hati dan perasaan x menentu nak tunggu hari Isnin ni, then need to count 2-3 days maybe a week to know the results....

I eager to know it as fast as I can...hopefully everything going well

Mesti ade yg duk berteka-teki, ape masalahnyeee.....actually aku pun x sure ape problemnye, so kena la tunggu smpi ari Isnin untuk wat urine dan blood test....because I'm suspecting and having symptoms of 2 diseases...

Semoga xde ape2yg serius laaaa.....

No comments:

Post a Comment