Sunday, November 7, 2010

Kenapa?

Soalan :-
1. Kenapa nak bercinta, walaupun dah biasa dikecewakan?

2. Kenapa xboleh perasan kena tipu, sedangkan dah biasa ditipu?

3. Kenapa kena berpura2 bahagia walaupun dalam hati hanya Allah je yang tahu?

4. Kenapa perlu jaga perasaan org, sedangkan takde siapa yang nak jaga perasaan kite?

Jawapan :-
1. Alang2 dah selalu kecewa, bercinta mcm mane pun dah x rase ape kot...so bercinta je laaa selagi Allah kurniakan perasaan ni, sekurang2nya dah rase mcm mane dicintai dan dikecewakan.

2. Diri sendiri yang percaya sgt kat org, leh ckp bodo ke or sentiasa pk positif kat org, or sendiri slalu tipu org lain kot.

3. Sekurang2nye bahagia la jugak walaupun tumpang kat org lain.

4. Ntah, this is me.....

No comments:

Post a Comment