Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 15, 2010

Finally, I can see you..

Maher Zain Save the Soul Showcase
14th Oct 2010
MBSA Auditorium, Shah Alam

I'm so happy and glad to be at my 1st ever concert in my life....

A lot of thanks for all that make it history in my life...

Thanks to the pembeli tiket, tukang paksa aku dtg ke sane, tukang driver, tukang kamera aku pinjam segala2nye tukang laaaa, u all mean everything.....kalu ikutkan hati mmg nak pegi tp bile pk tiketnye yg agak mahal so wat ke'eksited'kan aku nak pegi jumpe MZ jd luntur la skit. 

However, ade insan sudi sponsor di samping die nak beramal gak utk Raudhatus Sakinah gak kot.....then ke'eksited'kan kembali memuncak smpi laaa hari yg dinantikan....siap duk seat blakang media jerk...nmpk la Linda Onn, wartawan melodi (melodi raye die cite psl arwah ayah die tu), pastu wartawan hiburan yg bese kuar kat tv tu....Saiful Islam pun ade, pembace berita Awani, dan ramai lg yg aku x kenal....

Hosted by Fedtri Yahya & Wardina (boleh die ckp muke Wardina versi MZ pakai tudung), diorng dah warning jgn snap pki flash tp ade gak yg degil....

Opening by Inteam & Aisyah...smpi ade org menangis dgr lagunyeee...

MZ nyanyi 10 buah lagu, tp aku kire mcm 8 jerk...huhuhu

Layan je laaaa gambar2 ni ek....




Alhamdulillah I'm the chosen one to be at his showcase, rather than Adam Lambert...Really enjoy each of the single moment there....THANKSSSS...

No comments:

Post a Comment