Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 26, 2010

Kembali Senyum

Setelah hampir seminggu aku menghantar laptop kepada dokter cinta dokter computer kerana mengalami trauma yang amat dahsyat, syukur akhirnya telah berjaya diselamatkan. Dan keadaan tu membolehkan tuannya menjadi tak keruan kerana bimbang buah hati itu tidak dapat diselamatkan....ntah ape kena pun xtau...xde la pki selasak mane pun, dan di saat itu hatiku telah mula berpaling tadah untuk mengusha buah hati yang lain yang lebih baru yang lebih hensem dan lebih kurus daripada yang ade sekarang.

Doktor telah diagnosis COI (cause of injured) disebabkan oleh hati @ jantung yang tidak dpt berfungsi. Dan nasib baik laaa hati itu dapat diganti dgn yang baru. Macam tau2 je kan, kebetulan plak dgn hati tuan punye badan ni, need new heart to replace sbb skang ni xtau ape rupe dah. Hati yang pernah hancur berkecai dan telah cube digam dan plaster supaya membentuk semula bentuk sekeping hati walaupun ianya tidak sempurna. Dan sekarang hati tu dah mcm retak menanti belah, plaster dah reput dan gam xkuat nak menampung segala perkara yang dilalui oleh tuan punya badan.

Anyway, happy sgt2 sbb buah hatiku ini berjaya diselamatkan dan dpt laaaa meng'online'kan diri dan menjadi peneman di kala kesunyian. Thank so much bro, for the great job.

No comments:

Post a Comment