Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 15, 2013

Aidil Adha 1434H

No ketupat, no nasi himpit...

The most valuable person in my life also not here this time...

That's the true scarifies that I have to face it.

Bayangkanlah selama 29thn ni, kalau raya puasa mmg xpenah xberaya dgn parent and family...

Kalau raya korban ni penah skali aku beraya kat KLCC dgn kawan2 seUni dulu however my parent still in Malaysia...

But this year, diorg jauhhhhhh sgt...jarak masa pun lambat 5 jam dr Malaysia...Allah je yang tau perasaan mlm raya tu bila dgr takbir sorang2....senyap sunyi plak tu kawasan Cyber ni

Pagi raya dah laaa umah blackout...konon nak smbg tdo sbb xmo igt yang hari ni hari raya huhuhu

Lepas tu stat mop 1 umah, dgn hall, sampai dapur licin aku mop....tup tup baru kul 9 wuaaaaaa....ape nak buat lg ni, pegi Jusco laaaa cuci mate jln2 tp bile tgk ramai la yg pi shopping dgn baju raye, baju melayu bagai....aku pun xleh duk lame2 laaaa dlm tu, pas carik brg yg aku nak, aku pun blah lerrr

Dah laaaaaa....xmampu nak menulis, jmp raye thn dpn plakkk

No comments:

Post a Comment