Friday, March 23, 2012

Maaf....

I'm sorry
Aasif
Bàoqiàn 
Es tut mir leid! Entschuldigung! Ich bedaure!

Untuk semua,

Ibu, Ayah, Adik2, Saudara-mara
Kawan2 dari tadika, SKKS, SMKMS, SMKSP, MMU
and every single one yang kenal dan pernah kenal....

Mohon untuk dimaafkan dan halalkan segala makan minum, hutang-piutang, kesalahan yang sengaja dan tidak sengaja....I'm just a human being.

Dont worry coz aku bukan buang tebiat, cume kita tak tahu bile masanya kita akan dipanggil mengadap Ilahi, sekurang2nya kalau aku xsempat nak jumpe secara face to face, catatan kat sini harapnya dpt mewakili diri ini sebagai tanda mohon maaf. Cume mende ni terdetik di hati, sebelum terlambat better buat kan.

Mungkin blog ini akan jd kenangan bila aku dah takde kat dunia lg.....

Walaubagaimanapun, setiap manusia sentiasa ada melakukan kesalahan. Org ckp kalau org yg baik akan pergi dulu, oleh kerana itu, aku tidak berapa baik sangat dan perlu byk mengumpul amalan untuk di bawa ke sana.

Dan aku tak perlu maafkan org2 yg aku kenal (bila aku dah xde nnt), sbb aku rase kesalahan tu adalah kerana kekurangan sifat manusia itu sendiri. Kalau hidup tiada up and down, mesti kite bosan dan kite tak akan rase bersyukur atas nikmat yang Allah pinjamkan pada kita.

As for now, I'm trying to REDHA as much as I can, walaupun kdg2 setan berusaha untuk memesongkan fikiran. I'm so blessed sbb dapat hidup dan dapat kenal semua org yang berada di sekeliling.

I'm trying to be patient, each step is the hardest, I'm so afraid of taking chances, waiting outside the lines.

I AM SO SORRY FOR EVERYTHING

No comments:

Post a Comment