Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 24, 2011

Lelaki biskut dtg lagiii...

Nak berleter sket pasal lelaki biskut ni, aku pun x phm laaa nape nak main2kan perasaan aku....

Suke2 hati die nak sms, nak senyap pastu timbul balik...

Mase tenggelam tu ape die wat, then ape motif bile die timbul dan carik aku....

Kalau die call mmg aku xde mood nak angkat, rase sakit ati jerk kalu dgr sore tu...

Bile tak angkat leh tanye plak nape x angkat, then lmbt sket aku reply sms bgtau aku bz and will sms him bile dah free....die jwb "janji tau"....huh aku plak duk terpk psl plan die yg x penah show off tiap kali ajak aku kuarr...

Thats why laaaa aku xpenah suh laki janji ape2 kat aku...xnak berharap yg tinggi sgt nnt aku gak yg seksa. Pada aku ayat2 manis or kata tu x berapa penting kalu tak buat pun ape yg dicakapkan tu...

Nak ignore without feeling any guilty, how????

No comments:

Post a Comment