Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 31, 2011

Aku Insan Biasa

Everyday pray and telling myself that I have to be strong....I MUST..

Have to let go all the bad things that haunting me every single second

Ya Allah, jadikan aku hambaMu yang kuat dan tabah dalam menjalani kehidupan seharian.

Aku hanyalah insan biasa yang hanya memohon perlindungan dan kebahagian dunia akhirat dariMu...

Aku hanyalah insan yang lemah dan sekerdil2 hamba walaupun aku sedat setiap dugaan yang kau berikan adalah berada di dalam kemampuanku untuk menanggungnya....pada hakikatnyaaaa tersangat2laahh susah dan perlukan kekuatan yang amat tinggi.


Ya Allah, jika dugaan ini adalah untuk menebus segala dosa-dosaku sepanjang hidup ini, aku harus redha dan pasrah atas apa yang telah Engkau berikan padaku..

Semoga senyuman yang terukir dari bibir ini sama seperti senyuman di dalam hati, kerana hanya Engkau yang Maha Mengetahui

Tunjukkanlah aku jalan yang betul supaya aku dapat menempuh dugaan ini ke jalan yang diredai...

Aminnnn....


No comments:

Post a Comment