Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 6, 2012

Harap maaf kalau pembaca yang tak berkenan ape yg aku post dlm blog ni...sesungguhnya aku xdpt nak puaskan hati semua org.

Kalau rase annoyed or menyampah, sila jgn datang sini dah yeeee...terima kasih

And I think setiap ape yg ditulis ni sama ada secara langsung or tak langsung ade kaitan dgn hidup aku..sometime kite boleh gune apa yang berlaku pada org lain, dan kite share.. as long aku tak menjatuhkan sesiapa atau revealed name sesiapa.

Berkaitan dgn doa atau tempat mengadu, kadang kala kite tulis dan org bace..secara tak langsung org tu pun akan berdoa seperti yang dibaca tu kan?

Tak semestinya aku tulis semua doa yang aku minta padaNya, cume ape yang aku tulis tu dapat di'apply' pada semua org...kadang2 kite xde masa nak bukak quran atau buku agam tp kite rajin nak bukak fb or blog or ngadap pc or tv.. ape salahnye dgn keasyikan kite mengadap pc ni, bile terbaca blog aku ni pasal doa or pedoman yg dicedok dari blog yang bertauliah, maka secara tak langsung kite sama2 berkongsi dan beramal.

Tak semua org suke ape kite buat dan tak semua orang akan buat apa yang kita suke. Nak jaga hati semua org dengan korbankan perasaan sendiri mmg susah nak buat tapi kalau rasa itu yang terbaik, insya allah kalau x dpt balasan kat dunia, Allah akan tunggu kita kat syurga walaupun lame mane kite kena balas kat neraka (moga dijauhkan).

Dalam otak tuan tanah ni mcm2 nak buat untuk habiskan sisa2 hidup bujang...hahaha mane la tau kan cume bersiap sedia dari sekarang supaya kita akan redha kalau sesuatu yg menghalang utk kite teruskan hidup mcm skang ni...

Semoga kalian dpt doakan yang terbaik untuk kita semua dan hidup aman.

No comments:

Post a Comment